Tema: Re: Norėčiau sulaukt RTM :)
Autorius: amenox
Data: 2011-11-09 12:27:22
O kokia problema įgyvendint šią technologiją debesuos? Vartotojas bet kokiu
atveju gauna tik vaizdą ir kontrolsus. Koks skirtumas ar tai bus Onlive ar
kokia kita paslauga. Bet kokiu atveju gigabitinio lano tikrai tam nereik,
pilnai esamo 100mbit užtektų (palyginimui onlive užtenka 5mbps, vartotojas
gauna 720p, jei tai bus 1080p ne ką to srauto padaugės). Toks jausmas kad
tamsta labai skeptiškai žiūrite į debesus, man pvz. kaip vartotojui giliai
dzin kaip jie ten debesuos tą realizuos, tegu nors superkompiuterį
kiekvienam vartotojui stato. O šiame poste aprašytos technologijos net
kliento dalies nėra taip kad nėr apie ką ir diskutuot. Atsiras ant PC, duodu
galvą nukirst kad kokiam onlive irgi bus (jei dėl licenziju susitars).