Tema: Re: Pamastymai (DX3, Witcher 2)
Autorius: Lavonas
Data: 2011-10-19 15:18:36
Nius nznau ash asmenishkai ant AC uzsedes ir negaliu nulipti nuo jojo, nors
DX3 suinstalintas pas mane. Bet pas mane buna kartais taip, kad ash tiesiog
bijau prisesti prie geimo, nes zinau, kad ate ate bus mano laikui ir
panashiai. Tei daba del to DX3 dar nznau. Baigsiu AC: brotherhood grajint ir
prisesiu prie DX3, tada jau zinosiu kur shuo pakastas :D Jautciu bus gerasis
variantas, kad jis yra skirtas adictams tokiems kaip ash :D