Tema: Re: he, visgi Heroes _VI_ ;)
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-10-14 09:53:31
ugu, galiu tik pridurt, kad naujuju magu pilis tikrai patiko - vietos 
_strategijai_ yra labai nemazhai - t.y. ish pradzhiu labai nervino, kad 
praktishkai bet kuris unitas per visa mapa gali pereit max 2 ejimais, bet 
tas sukuria papildomu strategiju ir visi trapai, slow, suledejimai ir pan 
sukuria labai daug vietos strategijai... Tas pats visu heroesu special 
abylkos - kaip windis minejo - nekro gali 'chaliavnai' kelt savishkius kai 
uzhsipildo.. pavadinkim tai rage (kazhkokia energija) - heaven'as gali 
ejimui uzhmest ant savo unito nepazheidzhiamuma, magai - visiems unitams 
pridet + x atako, defendso ir pan...
Blyn, visgi man shitie hyrausai patinka.. pradedu mislyt apie originalo 
pasijamima per styma... taip, jei per menesi neuzhpis - jamsiu (shy menesi 
jauchiu zhmona sushaudys - procas, 4 gb ramo, monikas, Serious samas BFE 
(tevui:) .. reikia neperspaust... ;)
"wundis" <marjus@ausis.gymeile.kom> wrote in message 
news:j78lje$k9p$2@trimpas.omnitel.net...
> plem, net outluk expresa susikonfiginau kad galec parasyt (iki to nebyliai
> skaiciau per newsgroups.lt (haha! paslepta reklama!)
>
> zodziu. homm6 nelaukiau, nes fuflo kaip dauguma sako, geriausi buvo 3 
> nieko
> geriau nebus etc. o bet taciau pamaciau lm'e ir maloniai nustebau.
> "pameginsiu" tariau sau ir neuzilgo jau veizejau treileri. is karto taip
> nemaloniai nuteike amerikietiskas visokiu dynasty custom weapons fb linku 
> ir
> tt pilnas meniu. wtf pagalvojau, dog, I heard you like to facebook while 
> you
> facebook, so I put facebook in homm6? nu nieko, iskarto einu i custom 
> game,
> nuliudau kad baisiai jau mazai zemelapiu (bet ju dydis maloniai 
> nustebino),
> permeciau akimis tuos 10 ar kiek skirtingu heroju ir vel nemaloniai
> nustebau. wtf, kur pilies pasirinkimas? ogi pasirodo, dabar bus viskas
> kitaip, renkiesi tik tarp might/magic recruto ir tuo paciu viena is
> nedaugelio piliu. nu nieko, isrenku maziausiai atgrasia ir leidzu. o 
> tuomet
> prasidejo atradimu amzius, kol issiaiskinau su skilais, blood/tear 
> path'ais,
> visu valdymu ir pan, uztrukau. BET, po to buvo like like like like, omg 
> kaip
> cia viskas logiska, like like like. galvojau tuoj ten visus nugalesiu
> zaisdamas ant normal rezimo, bet kur tau, konkurentai greitai aplenke mano
> atsilikusius herojus ir matydamas visus varzovus kaip "deadly" nebetesiau.
> vakar dar isbandziau duel musio rezimus uz ivairias pilis, irgi visai gera
> mintis. o labiausiai patiko, kad kuomet zaidi uz tam tikra pili, tvyrauja
> stiprus ispudis kad butent uz ta pili ir zaidi, o ne siaip kareiveliu
> pristatyta besikapojanciu. ty, variau uz necromancus - vis prisikelineji
> savo numirusius kareivius ir vel duodi malku, meti tamsiaja magija i kova 
> ir
> viska priesui apsunkini, vel gauni vel atsistatai, lyg isties kovotum uz
> negyvelius! tas pats ir su inferno - spawnini gatehousus, priesas jau
> nebesupranta kur normalus kariai o kur tik kopijos, vis spawnini spawnini,
> viskas dega aaaa! su strongholdu lygiai tas pats - bukai eini per priesus,
> kyla rage'as vel eini ir vel duodi ir musi. Buvo ir daugiau neigiamu 
> aspektu
> kaip kad bukai pasukama kamera (ctrl + arrow), "buvimo pilyje" trukumas,
> painus skilai, neaiski spec; bet su viskuo galima susitaikyti ir prie 
> visko
> galima priprast (aisku, dar kai ka galima pataisyt). Kompas eina daug,
> ilgai, bailiai, ir megsta daznai pabegti is musio lauko iskeles zaiba (kas
> erzina), bet nepasakyciau kad nepakenciamai ilgai.
> Gal mano poziuris i herojus yra kiek saliskas, nes man visad patiko si
> serija (zaidziau ir 4us ir 5us) nors visi sake kad jie sudini, bet 6i -
> tikrai verti demesio. Aisku, zilitoniniai tankiukai yra legendinis 
> zaidimas,
> bet reikia duoti sansa ir naujovems pasireiksti?
> Jau minejau kad man patiko?
>
> "Toxis@ze_yval_place" <tox@work.ble> wrote in message
> news:j769td$d12$1@trimpas.omnitel.net...
>> (tikiuosi nucancelinau ana:) - taigi klausimas - ar jau bandet naujus
>> heroes'us?
>>
>> Vakar paspaudinejau shita dalyka... Tokie labai mixed feelings. Ish kart
>> galiu pasakyt, kad geriau, nei bijojau, kad bus, bet blogiau, negu galejo
>> but... Visu pirma - taip, tai labaiu treti heroes'ai, nei 5ti, bet tiek
>> pat,
>> kiek batas labiau valgomas nei akmuo:). Vistiek niekaip nesuprantu, kam
>> reikejo sumazhinti resursus. Butent tas, kad tokiam nekropoliui beveik
>> nereikedavo retu resursu igalindavo zhaidzhiant uzh ji, jei viskas labai
>> gerai sukrenta - jau per pirma savaite pasistatyt death knight'us - ko
>> pasekoje, kai galu gale pasistatydavai kapitoliju ir pradedavai kaupt
>> pinigus - death knightu galedavai pirkt urmu.. chia gi..  Kas labai
>> nervina - laginimas. Ash nekalbu apie grafika - taip, po to, kai 
>> isheinant
>> ish batlo teko laukt gal puse minutes, kol surenderins aplinkos krumus
>> tiesiog nusimazhinau viska ant low ir nebematau bedos - bet BLYN! kai
>> skirmishe reikia laukt pora minuchiu, kol paeis prieshininkai (kuriu dar
>> nematai) .. kur chia progresas?! antruose heroesuose tai buvo
>> ishspresta...
>> ash neisivaizduoju, kiek reiks lauks xl mape arti zhaidimo galo, kai
>> kompas
>> tures po 15lika heroes'u - padarai ejima ir eini miegot?!...
>> Kolkas nesusigaudau jausmuose del levelinimosi - tas sprendimas panaikint
>> pasirinkimus ish dvieju ir dalint skil pointus, kuriuos galima ishleist
>> kur
>> nori?.. hm.. Nezhinau, kolkas nedzhiugina. Ir svarbiausia - WTF! kur mano
>> magic guildai. Ne, ash nenoriu mokytis spelu su skilpointais! Ash noriu
>> juos
>> stiprint su skilpointais, o ne mokytis!!...
>> Ir kas per idiotas sugalvojo tokia statymo sistema?! Na, kodel negalima
>> buvo
>> padaryt tokios kaip heroes 2/3? Ji tokia miela buvo.. Kiekviena kart
>> sededamas menesienoj prie lauzho kur nors gamtoj ash uzhsimerkes matau
>> swamp'a ish heroes'u antru warloku pilies.. kam viska reikej padaryt
>> taip..
>> utilitarishkai.. Heroesai yra fantasy zhaidimas - o fantasy turi but
>> grazhus, o ne patogus... Uzh shita negaliu atleist...
>> bet shiaip - neblogai;)
>>
>> -- 
>> ______
>> ©Toxis
>>
>>
>>
>> -- 
>> ______
>> ©Toxis
>>
>>
>
>
>