Tema: Re: Kaip geimeriai gydosi nuo addict'o geimui?
Autorius: xkuza
Data: 2011-08-29 13:15:55
Jei antros puses neturi, tai siulyciau ja susirasti. Kai mintys sukas
apie moteri, ne apie chara, tai jau automatiskai nebestovi zaist.

Pabandyt kazka naujo, koki extraordinary sporta ar koki siaip dalyka -
pradejau rinktis geara kaitboardingui, tai ir suryja daugiausia laisvo
laiko - researchai visokie, paieskos prekiu. Pries tai buvo skiingui tas
pats. Jau wowo nejungiau nuo geguzes, nors apmoketas.. tiesiog px yra :]