Tema: Re: dota 2 trailer
Autorius: amenox
Data: 2011-08-18 10:13:07
Bet kokiam MP jei nesinaudosi galva ir neturesi bent minimum skilsu busi
padarytas ta pacia minute. O paskui prasideda msg tipo "jus chyteriai ir
eikit nx". Disconnect. :) Paimk bet koki geima ir pabandyk perejes SP
pasijungt online ir pageimint MP. Savo laiku apturejau soka, kai pirma kart
pasijungiau i q1 servaka. Mane padare taip, kaip niekad gyvenime monstrai SP
nedare (ir nedarys), is nervu nutariau nenurimti tol, kol atsirevansuosiu
bent daliai. Po ilgu treniruociu pavyko atsirevansuot truputi. :) O aplamai
SP ir MP tai visiskai skirtingi pasauliai.