Tema: Re: BF3 MP Trailer
Autorius: FurFur@w
Data: 2011-08-17 15:27:32
kodel tu ishvis turetum reikshti savo nuomone cia internetuose, kai ji nx
niekam neidomi? kritikos konstruktyvios nulis, enginu aptarimu nulis, viskas
susiveda "omg my game is better cuz... bla bla".. ishtrauki pimpi per klava
padauzai ir jau laimingas? mum siaip px, nelysk tiesiog ten kur taves
nepraso nekviecia ir nereikia.