Tema: Re: Deus EX Comics Con 2011
Autorius: Velkam
Data: 2011-07-27 10:55:53
Uhu pilnai pritariu, kuo toliau tuo labiau grazejant grafikai zaidimai tampa bukesni su retom isimtis. O konsolininkai ir toliau dziaugiasi kaip mazi vaikai. Pasiziurejus i paskutinius "hitus" Assasina, Fable, Halo tai net juokas ima. PC geimeriai bent jau dar neprarade sveikos nuovokos, tai ant PC sitie hitai buna tinkamai ivertinti lyginant su konsolemis.

O DeusEx2 visai turi potencialo, buvo gi nuleakinta alfa, galima pasibandyti. Tai kaip shooteris tai zaidimas sux, grafika neispudinga, bet pats siuzetas kiek is pradzios matosi tai turi potencialo, jeigu sugebes isrutulioti kaip pirma, tai zaidimas turetu buti nergi labai vertas demesio.