Tema: Re: Wii batarkės iš eBay
Autorius: svaika
Data: 2011-07-24 10:03:08
Skaičiau 5 kartus ir nieko nesupratau. Gal suskonkretinsiu klausimus:

Norėjau išgirst gal kas naudoja šiuos akumus, ir mato trūkumus ar
privalumus prieš paprastas batarkes, o man įdomu - akumai yra
3600-3800mah, taigis jei sudedam 2 pakraunamas batarkes po 2500mah su
pastarosiom laikys ilgiau ? ir paprastos batarkės turbūt ilgiau krausis
nei akumas nuo USB ?