Tema: Re: Xbox 360. Naujienos Slim'ų turėtojams (FW, JF)
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-07-20 11:41:45
ash tiesiog matyt esu "seno sukirpimo":) na nemegstu ash multiplayeriu su
nepazhystamais zhmonem. Man vat kokiu q2 deathmatcha pazhiast 'kompinej' su
savais yra (well, budavo:) uber awesome, cs'as - tas pats, bet net to pachio
cs'o zhaist su kruva nepazhystamu zhmoniu man taip ir nepatiko. Ash neesu
gausiai competetive asmenybe:). Magica su braliukais buvo uber awesome, bet
tos pachios magicos su random snukiais niekad net neisijungiau:). Ash
geiminima megstu kaip relaksa, o ne kaip sporta, todel live manes iki shiol
apskrytai nedomino. Dabar tiesa, su dark souls ateimu (demon souls
'pratesimas' kuris eis ir boxams) live taps atviras klausimas, nes shio
geimo atzhvilgiu live suteikia butent ta pagrindini cinkeli single playeryje
(zhinutes kitiems playeriams, kitu playeriu mirtys etc.).. Taigi del shito
jauchiu reiks pasilauzhyt, ar keist savo nusistatyma priesh xbla ar visgi
likt prie senu pazhiuru.