Tema: Re: mount and blade - kaip?
Autorius: Kuujis@work
Data: 2011-07-05 12:19:36
Bleaaa.... IMO - labai :) Ypac jei už juokingą kainą.

The good: Free roaming, realiai visai nieko simuliuoja kaip ir ką gali daryt
būdamas mercenary band'u viduramžiais.
Krūva visokių ginklų, turnyrai, arkliai.
Politika, mėgsta / nemėgsta ryšiai su valdovais, kaimais ir miestais,
diplomatija (pvz jei karalius mane labai mėgsta, aš galiu suskautinęs
pasiūlyt jam užpult mažai ginamą pilį ir jis sutinka).
Realiai unikali ir labai neblogai atidirbta kovos sistema.
Real time mūšiai, kuriuose TU ant savo arklio su savo ietim vadovauji krūvai
savo karių (mano PC laužia iki 300 veikėjų mūšio lauke, nors su nauju vga...
reiks pamėgint daugiau=) ). Tavo taktika REALIAI gali nulemti kiaurą
pralaimėjimą/beveik sausą pergalę.
Krūva kompanjonų, su savo laikais/dislaikais (pvz vieni kažkokie keistuoliai
nemėgsta kai plėši karavanus... nors dėl kaimų apiplėšinėjimo viskas ok :) )
Krūva mod'ų, kurie tikrai prideda visokių įdomių fyčerų geimui :)
The bad:
grafika.
jokio storylaino per-se. Na išskyrus With fire and sword, bet chebra sako,
kad jis nelabai vykęs expansion'as... Na bus matyt.
Freeroaming... čia ir sunkioji pusė, nes kartais net rankos nusvyra, kiek
reikia stengtis, kad įvaldyt ~100 veikėjų armiją, kad galėtum jau kokią pilį
ninja-capturint (realiai siege'ui reikia ~200-300 kadrų, nes apsiaustys būna
BLOODY reikalas)
The ugly:
Minėjau grafiką? na tada dar pridėsiu tai, kad moterų veikėjų veidai...
naa.... kaip pasakyt... 10+ metų atgal JAU buvo geriau padaryti :)

Dar po pietų kažką gal parašysiu :)