Tema: Re: oblivion
Autorius: Exo
Data: 2011-07-04 12:49:43
Plem, dar kartą kartoju ne tik levelinimuisi reikia :) Žaidžiu aš jau jį nuo pat pradžios iki dabar su lapeliu :) Esmė jog dar ir ligos egzistuoja, o tas suka, parodo pranešimą pora sekundžių ir spėk tu jį kad geras pamatyt :) O dar ir be to išgirsti kokią paskalą, jis ją užrašo trumpai ir spėk tu ją perskaityt kad geras :) O ar verta žaisti čia jau kiekvieno asmeninis reikalas, aš RPG'inu jei ką, todėl nuo pat išėjimo iki dabar dar turiu ką veikti ;) O dar kur visi neoficialūs bet labai gerai padaryti modai... liuks :)

Exo

"Audrimas"  wrote in message news:iuqhdv$l9j$1@trimpas.omnitel.net...

Tik su lapeliu reikia zaisti jei nori teisingai keltis lygiais :) O jei ne,
tada nesiparink kas ten kur kyla. Nezinau ar yra kaip paziuret, nebent
konsoleje rodo.

Siaip ar verta dabar zaisti , kai tuoj bus pratesimas ?