Tema: Re: Ar kas jau bandete OnLIve
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-07-04 09:21:18
jei neklystu ten yra, bent jau amerikej kelios alternatyvos:
pirkt zhaidima (jis bus tavo saskaitoj tol, kol jis bus suportinames
kureju - realiai matyt pakankamai, bent kokius 5+ metu), nuomuot zhaidima (3
arba 5 dienom), arba moket 10$ flat rate'a kas menesi uzh ji gauni vis
besiplechianti senu ir indy games'u rinkini (dabar jau 60+) - tokius kaip
amnesia, bioshokas, borderlandsai, just cause 2 etc. etc...
anyway, kai ateis i europa - tikrai pabandysiu
tiesa, reikia atsimint, kad mes europa esame ne visiems;) Gali but, kad