Tema: Re: Dungeon Siege 3 DEMO out!
Autorius: Exo
Data: 2011-06-09 14:11:55
Arcania turiu omenį. Risen nebepamenu bandžiau ar ne. Na, o dėl Arcanios, ką galima pasakyt apie fantasy RPG geimą kuris prasideda kaip bičas stroinamas kažkokios mergos eina pas tėvą pirštis (ar kokio jis ten galo eina nebepamenu) :) O nesigilinant, kas tiksliai yra RPG, o tiesiog pavardinant geimus kurie sukėlė teigiamų emocijų (pavadinkim juos tiesiog "fantasy ale RPG") tai aišku The Elder Scrolls serija, Heroes of Might and Magic, aišku The Witcher 1 - 2 na ir dar keletas kitų senesnių geimų. Patikėk, ne veltui aš laikau jog The Witcher 2 yra geriausia ką pavyko paleisti į šį pasaulį po Obliviono...

Exo

"PxYra"  wrote in message news:isq89s$acp$1@trimpas.omnitel.net...

Arcania ar Risen vadini Gothic 4 ? o siaip tai gotika geras hibridas tarp
slashinimo ir posunkio RPG
jei taip sakai tada Fable 3 (nzn koks buvo Fable 2) biski provalas ir ne RPG
o Adventure su RPG elementais (po Risen, Drankensang, Divinity 2)