Tema: Re: Is Xbox 360 Starting To Show Its Age?
Autorius: Toxis
Data: 2011-06-08 21:45:19
mano shaltinis yra ign
http://n4g.com/news/327543/thief-4-only-confirmed-for-pc-may-skip-current-gen-consoles/com
ash suprantu, kad kai skaitai tik rusishkai ag ru matyt tampa vpasakishkas
shaltinis, deja thiefa kuria kanadiechiai, ne rusai. Ir dar karta
pasikartosiu (nors nezhinau, kodel ash tiek demesio skiriu tavo trolinimui,
matyt trechiadieninis alus daro savo) - ash savo shakniniam komentare
akcentavau, kad sklinda "gandai" (tokios kalbos vis shmesteli ir thief4
formume, bet eidosas ju nei patvirtina, nei paneigia, eidosas apsktytai
tyli) - negana to, ash tau tiesiogiai pateikiau shaltini, dabar dar ir
linka... bet, taip - tikrosios tiesos ir ishminties shaltinis ag.ru to
nerashe, todel tas neegzistuoja...
taip, kad stfu!

p.s. jei ash dechiau savo pinigus, as sakychiau, kad jis ne tik kad isheis
pc/x360/ps3 ash sakychiau, kad jis isheis ir wiiU - bet tik del to, kad
eidosas nera blizzardas, kad sau leistu prabanga turet viena rinkos dali ir
spjaut I didzhiausia jos dali - konsoles. O square enix apskrytai yra
apskrytai kurejas ir publisheris pagrinde konsolems. Gaaal eidosas, kaip
tribute'a (thief pasirode pc, o 3 dalis, kuri buvo skirta ir last gen
konsolems hardcore-thief'ininku buvo ishpeika) noretu ishleist tik pc su
geriausia grafika ir gameplayum, bet imho eidos turi per mazha balsa, kad
galetu daryt tokius sprendimus... Nors velgi, jei gantai teisingi (ash
kalbu, apie tai, kad jie nepasirode gdc tik todel, kad po nulykinto screeno,
kur matesi 3rd person vaizdas forumas taip uzhkunkuliavo, kad kurejai
nusprende sest ir perdaryt ir ishmes 3rd person apskrytai, jei tai tiesa,
tai reikshtu, kad eidosui fanu nuomone yra daugiau nei svarbi...)

"PxYra"  wrote in message news:isnumj$unp$1@trimpas.omnitel.net...

pats vemi gandu prisiklauses ir bbz ko priryjes (jei jau sugebi smurfus
augint po lova)
AG.ru turi daugiau patikimu saltiniu nei tu, to man ir uztenka, paskalas
gali kekvienas skleisti (ka tu ir darai)