Tema: Re: PSN error again
Autorius: bat0nas \(bullka\)
Data: 2011-05-26 13:26:22
Bulvarinis ar nebulvarinis, Sony reputacija yra suvaryta.
Kur dursi pirštu - ten skylė. Duri į mažą online šopą - skylė. Duri į uber
PSN'ą - skylė.
Visa ši virtinė įvykių parodė, kad Sony saugos politika prasilenkia su
sveiku protu visuose lygiuose (pradedant kaimo online parduotuve, baigiant
flagman servisais).

Įdomu, kaip tai paveiks konsolių ir PSN serviso pardavimus. Įtariu -
neigiamai.
Dar įvertinus tai, kad Microsoft vaikams dalina nemokamai Xbox'us, tai....

"YZF"  wrote in message news:irl81p$gh5$1@trimpas.omnitel.net...

Man dzin tas PS ir tas GT5, tiesiog matau kvaila buda bulvarinio
shud-zurnalio lygyje viska ishpusti :)))