Tema: Re: WTF - "Mass Effect 3 will have gay romance option for male Shepard"
Autorius: Karolis POLIKŠA
Data: 2011-05-18 18:50:09
> ruko, nusigeria kieti bycai - man tp. reiq. - tada busiu kietc.
> matyt norima pasakyt - Norma yra tai ka matai :) - roma, atenai, samurajai.

Nereikia maisyt socialiniu normu su seksualine orentacija, tai susije,
bet tai nera taspats.

> Subkulturos norma ->  jei silpnesnis, - o jauni visi silpni, ->tavo norma.
> realiai nezinom kiek pvz., vyruku yra bi- , reiktu statistikos is zonos, kur
> jie ten birbina vienas kita.. tik nereikia sakyt, kad tas kuris virsuje yra
> hetero - vyras ;)

Reiketu statistikos, bet kadangi tokios neturime ir kaleime neivienas
nesedejome, galime savo ispudzius apie tai papasakot tik is filmu :D

> bet jei bi- taps norma, yra tikimybe, kad tiek pat procentu pilieciu birbins
> ir laisveje, kas asmeniskai man gal ir patiktu - liktu daugiau laisvu
> panichkiu :) - pg.vieno muzikanto zodzius.
> Ramunas

Viskas butu idealu :D bet nereikia pamirst, kad panos irgi gali but
homoseksualios. Tad jei nori susirasti panike, nevaziuok i geju
sostines, nes ten beveik taspats procentas ir lezbieciu :D Daug tyrimu
buvo atlikta, bet visi mazdaug sukas apie tai, kad populiacioje
homoseksualiu ir biseksualiu zmoniu procentas svyruoja apie 5%. Tad jei
zaidziat futblola, tai jusu komandoj bus puse gejaus, o aikstej begios
visas vienas :D