Tema: Re: apie konsoliu ateiti
Autorius: bullka
Data: 2011-05-02 08:03:23
Manau leidėjai labiau būtų linkę atsisakyti tokio populiarinimo per piratus
kanalo.

Kas dėl flash:
- Manau, bendras žaidžiančių flash žaidimus sąrašas yra gerokai didesnis nei
normalius žaidimus. Arba bent jau tie skaičiai yra labai panašūs. Gi darbo
vietose milijonai žaidžia tuos flash :) Aš nežaidžiu jei ką :)
- Dar nėra normalaus mokamo flash turinio. Tai kažką lyginti nelabai ir
išeina.

"Fla"  wrote in message news:ipka8p$a1c$1@trimpas.omnitel.net...

Shudina visa ta ideja. Bent ish piratu puses zhiurint :)
O piratai nors ir neperka, bet prie zaidimu populiarumo (arbe nepopuliarumo)
manau prisideda daug.
Rezultate, kazkaip abejoju, kad neliktu alternatyvu visam tam "prie visko
jungisis viskas".

Galu gale, galim gincytis ir del esmines idejos. Ar pavyks nezheminant
kokybines karteles pasiekti ta
"prie visko jungis viskas". Nes flashinius zaidimukus ir dabar manau galim
"ish visko su viskuo visur" zhaist.
Tik ar daug yra tai daranchiu? :)