Tema: Re: geiminimo nauda
Autorius: Ethera
Data: 2011-04-26 00:02:48
tai sakoma savoj aky ne plytos nepamatysi...
ziurek kas ish taves ishaugo, buitinis alkogolikas, neturi 2k draugu
(feisbuke), nevazineji zvejoti su degcyne, galva guldau nemoki arklio
pabalnot ir pakaustyti, medzio pasodinto irgi nemaciau.. vienzo kazkoks tu
nevyras vienzo... vo nebutum zaides ir teliko ziurejes...
:D