Tema: Re: Portal 2 fur PC is OUT!!!!
Autorius: Toxis
Data: 2011-04-22 23:38:22
kad finaline kova kaip tik gausiai lengva buvo.. uzhstrigt buvo teke 2
kartus, kai reikejo nueit parukyt:) bet vienas kartas, grynai nepastebejau
(kaip pasiimt veidrodini kubika kai praeima blokuoja tas gravitacijos
banga), o kitas buvo man rods pumping station one, bet tik del to, kad,
matyt del bugo sugebejau prashaut pro ten kur turbut negalima ir manes
niekaip neuzhmete I virshu...

butu idomu co-op atsiliepimai. ish treileriu atrodo uber fun!