Tema: Re: Mortal Kombat / Portal 2 for X360 out!
Autorius: bullka
Data: 2011-04-15 14:25:23
Aš irgi dar neketinu bandyti nei Mirtinos Grumties, nei Vartai Du, nes dar
nebaigiau Krizės Du vieno žaidėjo režimo (dar norėsis ir pabandyti daugelio
žaidėjų režimą Gyvai). Na ir aišku vaikas užims Kryžius Dėžę su savo LEGO
kaladėlių Panašybių Karais :(

"Toxis"  wrote in message news:io98a7$v66$1@trimpas.omnitel.net...

kraunu, bet kadangi shiandien ruoshiuosi eiti I pozhemine duzge
(zhaibishkasis karas sheshi), tai turiu tokia nuojauta, kad neteks man
shiandien ishbandyti mirinosios kovos