Tema: Re: Ne, nuu.. Kiek galima erzinti...
Autorius: bullka
Data: 2011-03-21 17:34:39
Beje.. jei map'ai maži (labai bijau, kad taip ir bus, nes pagrinde veiksmas
vyks mieste.. tai spėju bus kažkas panašaus į Medal of Honor map'us), tai
respawn'o ant kolegos kaip ir nereikia.

Bet tikiuosi didelių BC2 lygio map'ų. Labai tikiuosi.

"bullka"  wrote in message news:im7r49$4ls$1@trimpas.omnitel.net...

Pritariu Tavo išsakytiems lūkesčiams. BC2 Saiga bajerį aš irgi pastebėjau ir
tai labai erzindavo. Kai per vieną sesiją mane N+1 kartą nukalė su Saiga,
net pradėjau įtarinėti klastą/cheat'inimą ir pan. :)

Homefront'ą bandžiau šiomis dienomis. Ten yra šliaužimo galimybė. Tai šiaip
gal kiek neįprasta. Jei bus šliaužimas - OK. Jei nebus - nieko tokio :)

"Icetom"  wrote in message news:im7q2d$378$1@trimpas.omnitel.net...

>Kiek tą singleplayer'į galima reklamuoti? :)
:D

>Tegu įmeta kokius nors MP filmukus. Jei jis nebus geresnis už BC2 - fail.
>Tad laikom kumščius :)

Šitoje vietoje  man svarbiausia, kad:
- išliktų Hardcore ar pan. režimas;
- vis tik gal reiktų panaikinti atsiradimą (respawn) šalia "kolegos"?
- pagaliau atsirastų šliaužiojimas - šitas atrodo, kad bus :)
- pistoletai būtų efektyvus maks. iki 100-300 (?) m;
- dvivamzdžiai būtų efektyvus tik iki 100 m. O tai kartais uzknisa tokia
nesamone, kai tave nuima su SAIGA is kito zemelapio krasto :D

Daugiau realistiskumo nenoriu, nes jau paliks ARMA, o taip tiesiog butu "for
fun", mano nuomone :)