Tema: Re: del Video
Autorius: Techno
Data: 2011-03-17 19:14:30
Tą momentą kai vieną po kitos turejau Radeon 9000, Radeon 9200 ir Radeon 9600, tai prisimenu, kaip manipuliacijų su draiveriais intervalą. Tai akivaizdžiai matydavosi fps skirtumai žaidimuose (net buvau susirašęs kokį draiverį naudot su kokiu žaidimu)ir beje kaip taisyklė, sulėtėjimą pastebedavai atnaujinęs, tai akivaizdūs "bugai" - pvz atnaujinus draiverį ir paleidus tuo metu loštą Project IGI - pamačiau, kad visiškai dingęs HUD'as, iskaitant ir taikiklį :) Sumečiau senesnę versiją - viskas ok :) O nei su nVidia, nei su kažkada turėtomis 3Dfx kortomis tokių fignių nebūdavo.
Nesakau, kad situacija tokia ir dabar, bet kažkaip nesinori mėginti ant savo kailio, o ir PhysX man visai patinka :)