Tema: Re: Del DAO
Autorius: Lavonas
Data: 2011-03-09 10:41:56
Ok visiems dekui, ash kazkaip nusprendzeu pragrajinti pirma pirma daly, o
poto ekspanshina instalinti. Ta proga klausiu gal kas galit rekomenduoti
kokius nors modus? Man tikrai nereikia tokiu modu kurie palengvina kazka ir
panashiai. Man indomus tokie, kurie pagerina grafika ir tarkim ishtaiso
kokius nors bugus. atciu da karta :D