Tema: Re: Dragon Age 2 OUT
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-03-07 09:36:39
kad pc stagnuoja kaip reikalas - mano 4 metu senumo kompas (tada pirktas uzh
~2.5/3k su moniku) priesh pora metu pakeitus vaizdushke ir prisimetus pora
gigu ramo iki shiol ta apti dragon age traukia ant high (tiesa kadangi
monikas 17' - rezoliucija neblizga)..
anyway, pc variantas patiko. nepatiko tuo, kad nebera tiek magijos, kiek
buvo originsuose, bet smagu tai, kad bent jau kazhkokia taktika ishliko
(kiek galima buvo pamatyt ish demo) + mano jau ishliaupsinta
istorija/pasakojimo budas...
zhiuresim.. ryt oficialiai startuoja uzhbaleje
"egis" <egidijum_trinti@_trinamas.lt> wrote in message
gal ce biowarine antikonColine diversija? :) Nes ant pc pagal demo- ner dar
taip blogai ... Nes nu joptararai- ka darys hardwaro gamintojai, kai pc mirs
kaip gaming platforma???? isdves kaip muses, nes nakui bus reikalingi nauji
procai, grafikos, ram'o glebiai, kai wordas veikia ir su 10 metu senumo pc
:)
Nes pats dabar nusipirkes sandybridza grauzdamas nagus laukiu kol mamkes B3
atsiras, ir visa tai del visokiu dragonseidzu, witcheriu ir pan nieku
jospikmat :)

--

egis
E39 530dA '00