Tema: Re: 2bullka
Autorius: bullka
Data: 2011-02-15 17:39:52
Nesu beprotiškai raukiantis. Apskritai žadėjau raukti su tuo reikalu... :)

Bet jei trumpai:

Kinect reikalauja naujo dashboard'o (aka Kinect DB). Tad atsinaujinti reikės
100%. Kinect DB man atrodo yra Kinect žaidimų DVD diskuose (tai turbūt
paaiškina, kodėl jie visi yra Wave9). Jei ne - atsinaujini per USB
(http://www.xbox.com/en-US/Support/UpdateSteps). Nesvarbu, kad konsolė
gavusi baną. Update sėkmingai suvažiuos ir net atblokuos HDD, jei jis bano
metu buvo užblokuotas.

Naujausias FW yra LT+. Benq, kiek pamenu (Jonas Gudrutis tegu pataiso),
nereikalauja jokių litavimų ir pan. (jungi prie PC ir džanglflešini). Tad FW
greičiausia atsinaujinsi pats. LT+ reikalingas kai kuriems naujiems
žaidimams leisti, kurie turi AP25 apsaugą (nesiplečiant: esant tam tikriems
nesutapimams, gausi juodą ekraną ir žaidimas nepasileis). Taip pat nesu
tikras, ar v1.6 jau turėjo visų wave palaikymą (ar atsirado tik su LT FW).
Nes visi Kinect žaidimai yra Wave9 ir pan. (natūralu.. nes jie turi savybe
Dashboard update). Tad mano siūlymas - tiesiog atsinaujink į LT+ ir krūva
neaiškumų išsispręs.

Aišku, jei konsolė gavusi baną, tai atsinaujink Dashboard ir pabandyk kokią
Kinect kopiją. Greičiausiai sueis ir su v1.6 FW.