Tema: Re: verkiau skaitydamas :D
Autorius: Fla
Data: 2011-02-08 12:37:45
On 2011.02.07 23:31, Exo wrote:
> Epic, verkiau skaitydamas, taip prižadinau žmoną kuri truputuka pyktelėjo, bet buvo epic linksma! net nusprendžiau pabandyti :D
>
> http://www.dievorezimas.lt/2011/02/07/absoliutus-briedas-is-pirmo-zvilgsnio-magicka/

Na man tai pats review'as labiau "absoliutus-briedas", nei Magicka :)
"... „Magicka“ yra nesąmonė random grupėj ... tiesa to nebandžiau, bet matau, kad kitaip būt negali ..."
kek (t.y. lol:)

O ir siaip, nesuprantu kaip jis ten save vis "issitaskydavo". Arba kiek zmogui reikia laiko, kad
isisamoninti, jog WASD siame zaidime NE vaiksciojimui skirtas, ir tos klaidos nebekartoti.
Zodziu toks ispudis, kad arba zmogus pazaide 15min. ir numete, arba is tu kur labai negreit
adaptuojasi / ipranta prie naujoviu :)

Taip, aisku yra daug bug'u, performance'as zaidimo apgailetinas (ivertinant grafika), UI irgi galim
nemazhai riebiu priekaishtu pareiksht. Bet bendrai paemus pats gameplay'us smagus (nezinau kiek ilgam),
ir bent jau man - tikrai nestresuojantis, kaip cia bandoma teigti. Na nebent esi ish tu labai pergyvena
del visko - virtualiu mirchiu, kokiu nors skaiciuku duombazeje, ar pan. :) Tiesiog nenuobodi arkada,
kas ish principo yra gan retas reishkinys.

--
Planuoji apsidrausti Lietuvos Draudimo KASKO? Geriau ismesk pinigus i bala, sutaupysi nervu :)