Tema: Re: xbox360 jtag
Autorius: bullka
Data: 2011-01-28 14:56:08
Na tai skaičiuok:
- Pultas naujas ~100Lt. Bet tarkime tie, kas turi xbox paprastai ir turi du
pultus.
- Maitblokis ~70Lt
- Diskas - fantazijos reikalas.
- Laidas dar keliasdešimt Lt.

Šiaip viską sudėjus ir įvertinus, kad nėra HDMI - kiek daugoka gausis. Tad
kiltų klausimas - gal geriau dėvėtą ir nebanintą jasperį. Norėtųsi man vieną
ar kitą susivairuoti eksperimentams.