Tema: Re: Dragon age vs Cristopher Paolini
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-01-21 14:44:52
Jei turi noro, galiu uzh nepergausiai brangiai perlesit pirmas keleta
knygu...
Del to muilo.. jei atvirai, Jordanas labai plechiasi i shonus ir tiesa
pasakius pirma karta skaitydamas butent ji uzhsikrechiau puslapiu skipinimu
(ilgas ir nuobodus vietoves aprashymas - skipinam, gausiai ilgas vidiniu
ishgyvenimu monologas - skipinam:)... Kaip visishka prieshingybe yra Patrick
Tothfuss - jo Name of the wind (neuzhilgo pasirodys ir antra dalis Wise Mans
Fear) - yra absoliuchiai uber awesome, kuri siulychiau visiems.. beda ta,
kad pati pradzhia, yra shiek tiek keista - todel gali but kad atbaidytu
zhmones:) - anyway, jis savo knygas rashe daugiau nei 14 metu ir bent kiek
jis sako (galima sutikt), jo knygose nera zhodzhiu vardan zhodzhiu, knyga
ishgryninta, viskas, visi aprashymai yra skirta knygai ir istorijai...
highly recomended!