Tema: Re: ko laukt 2011tais
Autorius: Techno
Data: 2011-01-06 20:10:00
Zinai, del viso to slamsto, kuris ant konsoliu eis - tai as nesuku galvos, vaziuos kaip daina :)
Bet va sarase Crysis 2 buvo, be to ne visi konsoliniai geimsai i PC emigruoja 1:1 sutampantys su konsoliniais variantais - palikus isblurintas teksturas, sumazinta view distance, ir kitus panasius triukus, kad 2005/2006 m. konsoliu gelzgaliai su mizeriu ramo, pavilktu viska.

Priedo - PC man reikalingas ne tik zaidimams, televizoriaus as neturiu, nes man jis absoliuciai nereikalingas, gamepad'ai man nepatogus, tad where is your god now ? :D