Tema: Re: nintendo wii
Autorius: Toxis
Data: 2010-12-27 16:43:00
turejau wii, pardaviau - jei nori kazhko geimingui, imk x360/ps3, jei kazhko
casual, party - imk x360+kinekt arba ps3+move (nors shito nemandzhiau,
neisivaizduoju, kaip jis fun'o atzhvilgiu:)

Kas del wii - grafika jo labai, labai prasta, zhaidimai, bent jau manes nie
vienas neuzhkabino, stipriai, net visi alia aaa lygio, kaip super mario
galaxy, zelda etc, gerai, meluoju, wario buvo labai smagus, bet velgi, kai
ishsidrebi priesh tv lengvam pasizhaidimui, tas pulto kratymas smagumo
neprideda, o kas del casual - na, viskas baigiasi tuo, kad kas nors
paleidzhia pulta I tv (man taip nebuvo:) , arba ivazhiuoja pultu I foteli,
kuris paguldytas priesh telika, kad neatitiktu pirmas variantas:)

kas del kinekto - velgi bandzhiau tik casual zhaidimus (kolkas tik tokie ir
tera), bet tai kazhkas uber awesome - tiek dzhiaugsmo wii man nebuvo
suteikes:)