Tema: Re: Vietnam is out!!! Instant buy :D
Autorius: bullka
Data: 2010-12-22 13:34:26
Heh..

Pas mane namie šiokia tokia suirutė buvo. Viskas susidėjo: išėjo vietnamas,
buvo namie svečių, vaikus guldyti reikėjo, šnekėti su giminėm ir t.t. ir
pan. :) Vienu žodžiu - beveik be garso sėdėjau prie TV, kad niekam
nekrisčiau į akis. Tad labai ir nepavyko įsijausti. Tad sorry, kad
nepastebėjau tavęs tuk-tuk'e :D

Man pirmas įspūdis apie šį DLC: viskas gerai; atsirado nauja
aplinka/garsai/muzika/vietnamiečių kalba/achievementai (achievementų man
baisiai trūko po to, kai visus surinkau) ir pan. :) Ko pasigendu: visus
ginklus gavau iš karto. Norisi kažkokio progresavimo, atlockinimų ir pan.