Tema: Re: bards tale on win 7 x64
Autorius: baronka
Data: 2010-12-19 14:54:23
tai be "guest additions" virtuali sistema isvis video kortos nesusigaudo,
juos sukalus tai ismeta ten ju kazkoki virtualu graphics adapter, bet jis
tik direct draw tepalaiko... kaip ir vmware, virtualpc ar winxpmode. panasu,
kad dar nera virtualios masinos su d3d palaikymu :(

"Audrimas"  wrote in message news:iej057$1s4$1@trimpas.omnitel.net...

Ten reikia instaliuott normaliai 3d palaikyma, pasiskaityti reiktu ju saite
kaip ir kas, bet jei viska padareik kaip raso ir nepalaiko tai nepalaiko.
Turbut ten dar nevisiskai istobulinta ir ne viska palaiko