Tema: Re: Is kur siustis zaidimus
Autorius: zZz
Data: 2010-12-15 16:30:51
LM turi pointą greity, visa kita gali ieškotis paieškos portaluose :) Nors aš, neradęs LM, einu į rutracker.org.

"Jornada Del Muerto"  wrote in message news:ieagef$ikh$1@trimpas.omnitel.net...

    Siaip tai va butent, visoki LM pointa turi tik jei nori gal rusifikuoto zaidimo, o siaip, kad nereiktu su megztuku reikalu tureti - originalus tiek filmus tiek softa galima google rast, rasai paprasciausia torrent+<subjekto pavadinimas ko ieskai> aisku gal ne pirma nuoroda ir teks siek tiek paspaudineti, eina tiesa ir ant virusu uzsiraut, bet eina rasti. Cia kaip matau taip pat ieskota ;)

    Draugelis tiesa rekomendaves buvo www.opensharing.ru tipo torrentai kur nereik registruotis o atejai ir siunti, bet ten biski bardakas ir lieva paieska...