Tema: Re: GT5 vs Forza 3 AI :)
Autorius: Velokoraptus
Data: 2010-12-05 23:20:20
On 12/03/2010 10:49 PM, YZF wrote:

> "Velokoraptus" <eskimai@afrikoi.lt> wrote in message

> svarbiausia itikinti save kad nedideles, ir tada viskas buna nais :)

gavau collector edition'a, nu ka, del oponentu AI offline jie teisus -
jis siaubingas :)
Damage nera is vis, dauzosi kaip bidonai pripilti vandens, bet jei
neziuret i situos trukumus visa kita man patiko :)

beje cia pora screenshotu daryta su integruotu DSLR simuliatoriumi:

http://www.ipix.lt/images/16721868.jpg
http://www.ipix.lt/images/67646895.jpg
http://www.ipix.lt/images/73011900.jpg
http://www.ipix.lt/images/47331036.jpg
http://www.ipix.lt/images/10086380.jpg

cia sita drundaleta dave, kai laimejau europos klasiku championate,
matosi, kad kurejai su humoro jausmu :D beje kur japonu klasikus gauti
senesnius iki 1979'u metu ? nera net second hande pirkti, jas ka islost
kaip nors reikia ?

Ai, dar kas nepatiko, tai tie standart auto, jie nei vienas neturi
salono, ka visus taip ir exportino is GT4 ?

Ir dar klausimas, kaip kur ir kada jus ten jungiates palost online ?