Tema: Re: Nu ka :) (GT5P)
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-03-06 15:45:22
Na, mano netreniruotai akei butent samsungas rode grazhiau, priesh pirkdamas specialiai perzhiurejau visus, samsungas rodo ryshkiau.. gal tos spalvos yra enchancintos, ale man jos atrodo grazhiau...
Mano kolega latvys pvz specialia pirko plazma, bo jam tas ryshkumas nervino, jam norejosi labiau "tamsesnio" vaizdo...
Na fkus i cvet tskant...