Tema: Re: Štai kiek nugraužė per savaitę.
Autorius: ABLomas
Data: 2021-03-03 17:16:41
On 2021-03-03 17:09, Sniegas wrote:
> Čia kokybė yra vos 15 procentų, nes gudrūs žmonės sugalvojo, kad
> didesnių už 1 megabaitą failų neitų įkelti. Ką aš galiu padaryti?

1) kokybė nėra megapikseliai ar foto dydis. Mano publishintų foto
archyve yra netoli 10K failų, beveik visi < 1MB, bet niekas nemato
problemų dėl kokybės, net ir spaudai ne kartą ėjo tokios pat (nors vieną
kart pergeneravau didesnius tiff'us)
2) turi leist ir didesnius failus prikabint - bet kam? Kaip tik -
bendras vaizdas turi tilpt lange, pixel peepingu reik užsiimt
sprendžiant konkrečias problemas, bet ne vertinant kaminų griovimą.