Tema: Re: Vakar..
Autorius: AudriusZ
Data: 2009-05-27 09:56:56
Taigi sakau - ten nesimato pradzios :) As pritupes buvau uz tu zmoniu
ant pievos. Pasokau begti kai tik pamaciau kaip nissan sukasi link
pievos, poto dar pamenu bandziau issisukti nuo berods 2 skrendanciu
zmoniu. Nuo mazdaug cia ir atsisuko kamera.
O apie patirti kalbu kaip apie atsarguma, kuris ishsiugdo tokiuose
renginiuose. Pvz niekada nesedi, netupi abiem kojom - tik ant vienos,
kad spetum staigiai sprukti, visada buni atsisukes i trasa, etc etc. Net
jei masina dar uz posukio pvz kokiame ralyje ir jos net nesimato, bet
buna is garso jau girdi, kad kazkas netaip, kad neis iprasta
trajektorija.. Na ir vieta reik pasirinkti su galva, sykart net saugioje
vietoje del vairuotojo kaltes tapo labai nesaugu.. :(
Zodziu atsarga nekainuoja, sykart ji tik padejo laimingam atsitiktinumui
mano atveju, bet ne visiems pasiseke.. :(

www.audriusz.net