Tema: Re: muiliniu neivertinimas
Autorius: Arunasst
Data: 2009-05-09 19:12:46
As gi neskleidziu pries veidrodi jokiu ereziju!
Viskas gerai, bet kai zmones nusprende pradeti pazindintis su fotografija
ima pati dydziausia ir brungiausia aparata rinkoje, tai is apmaudo (nes pats
tokio ipirkti paprasciausiai negaliu) tiesiog norisi pasakyti, kad to daryti
neverta. Pilnai uztenka ir muilines, kuri pakankamai gerai tenkina
poreikius.
Na is diskusijos visi tik patvirtino, kad judantis objektai, standartiniame
apsvietime  (ir prietemoj)su muiline gaunasis 1/10 kadro, ko nepasakytum
muset su veidrodziu ( 4/10) :) Visus kitus objektus (kiek leidzia stiklo
kampas apimti) galima be jokiu parkiu nufotografuoti ne ka blogiau, nei
kokis kitinis veidrodis ( cia as siek tiek suabejojau, bet man bent jau taip
atrodo).