Tema: Re: Ziedai ir bites
Autorius: polaris
Data: 2009-05-04 01:46:41
siGis wrote:

> Tiesiog sunku patiketi kad yra zmoniu netinginciu taisiklingai
> lietuviskai rasyti ir tinginciu... susitvarkyti kompa (programas) taip
> kad kazkoks + nebutu problema :)

Ne visi vienodi :) Programos kodo aš nepakeisiu, o pačios programos
keisti nenoriu, nes naujesnėj versijoj (šiuo atveju, netskeipo) jau
nebėra vienoj programoj naršyklės, pašto ir naujienų grupių. O man tai
ne taip patogu. Gal pereisiu prie Sea Monkey, kai nepatingėsiu, ir jei
patiks :) Mozilloj nepatinka kai kurios smulkmenos, plius paštas
atskirai. Taip kad ne tingėjime čia reikalas, o papratime :)

O šiaip tai nebuvo kažkoks priekaištas ar kažką, tiesiog pasakiau kaip
yra pas mane ir kaip elgiuosi. Dėl manęs vardink failus nors ir kirilica ;)