Tema: Re: Senoliai alsuoja plienu
Autorius: Kaksht
Data: 2009-04-28 14:19:16
Na cia ar S ar ne tai yra kiekvieno skonis, man tai puse grybo jos tas kurinys, nors zinoma smarkiai perdaug bling. Bet zmogus pasidare ka norejo tai valio. Tik zinoma kaip jau QQ minejo, galetu taip per visus galus nesireklamuoti, nors cia irgi gincytinias dalykas.

--
Honda Civic '00 EK3 1.5 Vtec-E