Tema: Re: Meduzauskaites Portretas (atsargiai, net 170KB!!!)
Autorius: Velokoraptus
Data: 2014-08-09 11:56:03
tame ir problema, kad zmones nezino nei pavadinimu nei ar jos kenkejiskos ar
ne (jeigu jom galima taikyti zodi kenkejiska).
Yra kitos, mazos rozines, kurios prisilietus tikrai gelia, ziauriai skauda -
kaip rugstimi apsideginus. Instagrame turiu viena:
http://instagram.com/p/qFJ8WhkMAT/ bet irgi jei i jas neatsitrenksi nieko
nebus, jos pacios tikrai nepuola :D tik klimatui sylant tikiuosi tu
portugalisku nesamoniu neuznes, nes toli nuo kranto jau randa ir anu
"grazuoliu"... tada be pilno kostiumo koja i jura bus baisu kisti ;)