Tema: Re: Didysis kanjonas
Autorius: Sniegas
Data: 2014-06-11 19:47:18
Tai taip, su vaikais ten būtų tikrai sunku ir nieko nepamatytum. Mes dviese
su žmona buvom ir žento tėvai, o dukra su žentu dar trims savaitėms liko
keliauti po Kaliforniją.

"Ghetto"  wrote in message news:lna0db$36b$1@trimpas.omnitel.net...

na siame gyvenymo etape tai man yra neivykdomas dalykas kadangi seimoj
vienas asmuo 3.5m. kitas 1.5m. jie realiai neistvertu tokios keliones...