Tema: Re: Kaip fotografuot pries saule
Autorius: MumZer
Data: 2014-05-26 20:35:06
Sprendžiant pagal šešėlį - paprasta batareikinė blykstė su nuotoliniu
paleidimu ir NEDIDELIU softboxu (20x20 koks)
Pagal 'light fall-off (nžn kaip lietuviškai) panašu, kad blykstė netgi
kadre yra, bet nuretušuota.

O visa kita - nustatai ekspokorekciją -1EV (kad dangų pritemdyt), tada
atskirai blico stiprumą tiek, kad apšvietimas panašus būtų. Be abejo
naudoti trumpiausia įmanomą sinchronizavimui išlaikymą (1/200 greičiausiai).

Jei turi fotiką su electronic shutter - tai paprasčiau. Šitas kadras
paprasčiau pavyktų su geresne muilinuke (su ja greičiausiai ir darytas)
nei kad su pilnakadriu daiktu - nes ryškus ir fonas, vadinasi diafragma
uždaryi smarkiai reiktų, o tas smarkiai muša per blico pajegumus...