Tema: Re: ivairinu ir as
Autorius: skarbonke
Data: 2014-01-27 20:18:19
na kaip kam, va man niekaip nedaeina kame smagumas antis su eLkėm
pyškint, na bet bel tik žmogų džiugina. čia analogiškai, pinholo procese
randu daug man smagaus užsiėmimo - kameros konstravimas, kadro
ieškojimas, bandymas rast bendrą kalbą su kamera nematant galutinio
rezultato vaizdo ieškiklyje, o tik bandant jį įsivaizduoti mintyse,
juostos ryškinimas, chimijos kvapas, tobiš nostalgija ir t.t. ne
paskutinėje vietoje ir aplinkinių dėmesys proceso metu, nepatikėsi kiek
draugų ir šiaip smagių pabendravimų per tai apturėjau. dėl siauros
specializacijos gan nesunku išlaukt į tarptautinius vandenis, na ten
parodos, straipsniai ir t.t. tik noro ir laiko turėk (-: