Tema: Re: streetphoto
Autorius: MumZer
Data: 2013-08-28 00:05:46
iš arti fotografuojančiu suprantu ir tokios nuotraukos - įtraukia. tada
ir jautiesi veiksmo dalimi.
kai fotografuojama iš toli ar nematant - tai tiesiog wildlife
photography. tik objektai ne liūtai ir kiti žvėriukai, o žmones. o
žmonių fotografavimas iš toli - man panašu į vojerizmą ir fotogravimą
palangoje prie jūros tupint kopose..

toks trumpas ir paprastas požiūris:
http://www.youtube.com/watch?v=J3Hm5LTi40k