Tema: Re: Portretas
Autorius: Taspac®
Data: 2012-06-26 12:27:26
Su amžiumi išmoksti atsirikti konstruktyvią kritiką. Kaip portretui
apšvietimas gal kiek per aštrus, bet šiuo atveju tai padaryta specialiai,
aliuzija į reklaminę fotografiją. Aišku, bendram vaizdui susidaryti daug kas
priklauso nuo žiūrėtojo monitoriaus sukalibravimo.

P.S. Modelis ne PRO, (mano antroji pusė :), o gėlės skirtos jai (nekilo
ranka trinti lauk :) ). Yra daugiau nuotraukų, ir geresnių. Bet šita pirma
po post procesingo.

P.S.S. Atsipalaiduokit  http://www.youtube.com/watch?v=8b5HHRT8xvw