Tema: Re: Didysis Brolis tave stebi....
Autorius: ROOTS
Data: 2012-04-27 19:48:24
Nu nemires, tiesiog  my pictures cia nepuola visi det.
Kita vertus kai zmogui pasako apstaba, o jis atsauna vos ne eikit nx, nu tai
ka su tokiu kalbet. O kad su juo beviltiska normaliai susikalbet, tai as cia
dar ir is kitur patirties turiu.
Ir isvis, pasileidus pasto programa, ziuri omni.foto ir dar turi
pasileidinet browseri? Tai dar egrai kad ne zipu kokiu guli padetas http ar
ftp.

"Piktuolis"  wrote in message news:jneefa$20u$1@trimpas.omnitel.net...

Šiaip tai čia yra tiesiog dar vienas miręs grupsas. Tik kai kažkas
pasielgia ne pagal taisykles, pakabintas ant vartų - sulekia kapinių
sargai, bo neturi daugiau ką pasakyt.