Tema: Re: dziaugiames nauju pirkiniu
Autorius: Žvilgsnis
Data: 2011-06-01 16:36:32
> Nu. Jei šviesos srautas per pentaprizmę nepraeina - tai jis nekošerinis,
> ir geras negali būti iš principo ;)

Beje, šviesos srautas nei tam, nei tam per pentaprizmę neina ekspozicijos
metu );-PPP

Skirtumas panašiai susiveda į dalykus, kuriais skiriasi pro aparatai nuo
1000D ir panašių, tik ir tuose fokusavimo technologija greitesnė (kontrastas
vs. fazė), skirtingai nuo Nex. Daug tų skirtumų reiškia, kad darbas bus
greitesnis ir patogesnis, o fotografas galės greičiau ir geriau pagauti
reikalingą kadrą... arba galės apskritai pagauti, o ne „praleisti“ kadrą
;)))