Tema: Re: 5
Autorius: MumZer
Data: 2011-05-27 00:21:42
gal todel kad tas "maklinimas" imituoja netobulumus.
kita vertus - kokiam fashion flick - reikia kokybes ir tobulumo
o paprastas zmogus daznai turi savo kompleksu ir jam maloniau, kai nuo
konplesu ir realybes ji i sona nutempia "meniski" pagrazinimai.
:)

man pvz daznai vienodai grazu ir gera kokybiska nuotrauka ir jos
"meniskas" variantas
bet daryti vien "meniskas" (kabutese, nes didele dalis "meno"
imituojama  apdorojimu) rankos nekyla