Tema: Re: 03
Autorius: Linuks <Linuks@@mail.lt>
Data: 2010-11-02 12:48:36
PCP- iš anksto užpūstas aukštu slėgiu. Su tokiu galima išgauti daugiau kaip 100J (sustiprinta spyruoklė - geriausiu atveju 16J) o kadangi 5,5cal kulipka galima rasti pilnavidurių ir 2g svorio , tai gali turėti panašų kulkos greitį ir daaaaaaaaaauuuuug didesnę griaunamają galią. Bet nesvarbu, paklausinėsiu, gal kas ir atsiras.